tjoooo bloggen, ni sover väl inte????

shuuuuuuuulla (:
jag har ju fått en ny bärbar data hos mamma, eftersom den andra såg ut som en påse skridskor. en riktig hrithik data minsann med inbyggd cam, har dock inte vågat testa den än eftersom jag inte vet hur man går in på start-menyn utan måste sätta på den via msn, men ofta jag tar någon random person och börja cama? fast jag hade iof gjort robin westbergs dag då (skämt åsido)
anyway, jag har faktiskt missat två hela avsnitt av andra avenyn så det ska jag snart börja kolla på, hihi beroende framkallande eller vad? missa heller inte den rätte för rosing klockan 20.00 på kanal 5

btw, förlåt för den fula designen men hinner inte fixa den idag de får bli imorn, i hope its okey

mood: stomach-ache (har ätit för mycket av det goda helt enkelt, thaimat samt ben and jerrys coockie dog)



haha, jag bjuder på denna, tillägnad Frida Sandin Lundell, Julia Norevi, Märta Bjerner och Lydia Hildebrandt. ENJOY GIRLS (Fortet i 5an, remember?)


Kommentarer
Postat av: julia

HAHAHHAHA omg vad man såg ut.

2009-03-10 @ 19:26:46
Postat av: lydia

hahahahaha! XD hottie

2009-03-11 @ 15:22:23
URL: http://www.lydiaslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0