inte nödvändigt att läsa

alltid när jag är hos pappa så är det massa tjaffs. mest om disken, pengar, cigg, mat och att jag tar kläder ur pappas garderob (stora t-shirtar till jumpan och att sova i etc)
JAG HATAR att diska, det gör även min pappa! undra om han någonsin plockat ur diskmaskin eller ens hållt i en dammsugare, vet han ens vad en damsugare är för någonting? troligen inte.
jag hatar inte min pappa, men jag gillar honom inte heller. jag frågar alltid mig själv: skulle jag börja böla om pappa dog? helt ärligt så skulle jag nog inte det. jag känner honom knappt känns de som, medans jag känner min mamma hur jävla bra som helst. jag kan säga allt jag vill till mamma typ som: men jävla kärring, ja måste ha 100 spen, fyfan va äcklig mat och sånna saker. men till pappa vågar jag ju fan inte säga ett skit. varför är de så?
okej, det här lät som ett litet fjantigt inlägg. men de är så jävla svårt att förklara hur de är att bo här, jämfört med hos mamma. jag hatar att bo här, men efter 9an flytter jag till mamma och jag längtar så jävla mycket.
tack för mig leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0